Saturday, December 12, 2009

berlari dgn ombak

Sepanjang cuti sekolah ni aku jadi ibu segera kepada 3 org anak buah yang aku jaga masa dorang kecik2 dulu. Awal2 cuti sekolah aku tak dapat nak bawa dorang berjalan ke mana2 pun sebab banjir (>,<) (rumah aku tak banjir). So terpaksa la duduk kat rumah je buat latihan dari buku yang memang dibekalkan oleh mama dorang. Lately, banjir dah pulih dan aku dengan seronoknya dapat bawa dorang pergi mandi laut. (^-^)v Asalnya aku bagi main kat gigi air je tapi kesian lak kan. So akhirnya dapat la jugak dorang mandi laut even takat tunggu ombak datang je. Hihi. Ok la tu daripada takde.

Mula2 bagi main pasir je (5/12)

Hari seterusnya seronok main air (7/12)

Seterusnya lagi..keboosshhh!! (9/12)

Lagi.. (10/12)

Dan lagi.. (12/12) <-- pagi

... (12/12) <-- petang pulak

Aku tak tahu kenapa tapi laut ada tarikan tersendiri untuk buat aku rasa seronok bila tengok ombak. Kadang2 teringin jugak nak jadi macam budak2, berlari dgn ombak. Sama ada mengejar atau dikejar ombak. Bestkn. (^_^")


Dah2. jom balik.

No comments: